ავტორი: გიორგი შუბლაძე ;ლარისა დოლიკაშვილი; აიდა ქიტაშვილი.
თემა: ბიზნესი/ეკონომიკა;
ISBN: 978-99940-69-19-5
გამომცემლობა: ინოვაცია
გამოცემის წელი: 2007
გვერდების რაოდენობა: 296
ანოტაცია: დამხმარე სახელმძღვანელოში განხილულია ტურისტული მომსახურების მარკეტინგის საკითხთა ფართო სპექტრი: ტურისტული მომსახურების არსი და მარკეტინგის სპეციფიკა ტურისტულ მომსახურებაში, ტურისტული მომსახურების მომხმარებელტა გმაოკვლევა, ეროვნული და საერთაშორისო ორგანიზაციები, მარკეტინგის კომპლექსის დამუშავება ტურისტული მოსმახურების ინდუსტრიაში, ფასწარმოქმნის თავისებურებები ტურისტული მომსახურების ბაზარზე, ტურისტული საწარმო, როგორც მარკეტინგული კონცეფციის რეალიზაციის ძირითადი რგოლი და სხვა.
სასწავლო, კვლევით თუ პედაგოგიურ საქმიანობაში გამოსაყენებელი სამეცნიერო ლიტერატურის არსენალის გაფართოებით დაინტერესებულ პირთათვის!!!
გამოიცა ახალი სასწავლო სახელმძღვანელო „ლიდერობა და გუნდის მართვა“, 2013. წიგნის საშუალებით შესაძლებელია ცოდნის გაღრმავება ზოგად მენეჯმენტში, კერძოდ, თვითმენეჯმენტიდან - გუნდის მართვის ხელოვნებამდე. წიგნი ასევე დაეხმარება მკითხველს, განავითაროს მრავალმხრივი უნარები სწორი მმართველობითი გადაწყვეტილებების მიღებაში. სახელმძღვანელოს გამოყენებამ სტუდენტებში დიდი დაინტერესება, დადებითი განწყობა და რაც ყველაზე მთავარია, საგნის მომზადების საქმეში ცოდნის მაღალი შედეგი აჩვენა...