ოთხშაბათი, 2024-10-16, 5:23 PM
მთავარი რეგისტრაცია
თქვენ შემოხვედით როგორც სტუმარი | ჯგუფი "სტუმრები"
დასვით შეკითხვა
გამოკითხვა
მოგწონთ ჩვენი საიტი?
სულ პასუხი: 109
დასვით შეკითხვა
შენიშვნა!
საიტზე გამოყენებული მასალები და სამეცნიერო სტატიები დაცულია საავტორო უფლებით ავტორთან შეთანხმების გარეშე არ შეიძლება მათი გამოყენება!
Lecturers.Tk
ძიება...
უნივერსიტეტები
Lecturers.Tk
/div>
მთავარი » 2014 » აპრილი » 2 » სამკურნალო-მცენარეული ნედლეული ფარმაცევტული ბაზრის პერსპექტიული სეგმენტი
6:29 PM
სამკურნალო-მცენარეული ნედლეული ფარმაცევტული ბაზრის პერსპექტიული სეგმენტი



1) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, “საკითხები ევროკავშირის აგრეკონომიკური პოლიტიკის გამოცდილებიდან“, ჟურნალი “კომერსანტი”, #1 (5), 2008.

2) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, სასურსათო მოხმარების პრობლემები მსოფლიო აგრარულ პოლიტიკაში, ჟურნალი “ბიზნესი და კანონმდებლობა”, #9(ოქტომბრის თვის გამოშვება)2008.

3) გ.შუბლაძე, ლ. დოლიკაშვილი, ა. ქიტაშვილი, ტურიზმის მარკეტინგი (სასწავლო სახელმძღვანელო), 2007.

4) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, პროფესორ-მასწავლებელთა რესპუბლიკური სამეცნიერო კონფერენციის მასალები. თეუსუ, 2008, “ევროკავშირის აგროეკონომიკური პოლიტიკა”

5) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, პროფესორ- მასწავლებელთა საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის მასალები, “ სააფთიაქო სუპერმარკეტების როლი ფარმაცევტულ ბიზნესში”, თეუსუ, 2009

6) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, ევროკავშირის აგრო-ეკონომიკური პოლიტიკის აქტუალური საკითხები, თბილისის ეკონომიკურ ურთიერთობათა სახელმწიფო უნივერსიტეტის სამეცნიერო-რეფერირებადი ჟურნალი “კომერსანტი”, 2009

7) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, სამკურნალო-მცენარეული ნედლეული ფარმაცევტული ბაზრის პერსპექტიული სეგმენტი რეფერირებული ჟურნალი “ბიზნესი და კანონმდებლობა”, #1 2009, იანვარი

8) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, სააფთიაქო სუპერმარკეტები თანამედროვე ფარმაცევტულ ბიზნესში , რეფერირებული ჟურნალი “ბიზნესი და კანონმდებლობა”, #4 2009, აპრილი

9) ა. ქიტაშვილი –კვაჭანტირაძე, ნ. სესაძე, მარკეტინგი, როგორც ფირმის კომერციული საქმიანობის ინსტრუმენტი, რეფერირებული ჟურნალი “ეკონომიკა”, # 7, 2009, ივნისი

10) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, სტრატეგიული მარკეტინგის მენეჯმენტი რეფერირებული ჟურნალი

“ბიზნესი და კანონმდებლობა”, 2009 დეკემბერი

11) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, მარკეტინგული საქმიანობის ეფექტიანობის შეფასება და კონტროლი მაჩვენებელთა განსხვავებული სისტემების გამოყენებით, რეფერირებული ჟურნალი “ბიზნესი და კანონმდებლობა”, 2010 /თებერვალი-მარტი/

12) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, უმაღლესი საგანმანათლებლო მომსახურების ბაზრის განვითარების ზოგადი ტენდენციების ანალიზი

ჟურნალი “ბიზნესი და კანონმდებლობა”, #4 2010, ნოემბერი

13) ა. ქიტაშვილი –კვაჭანტირაძე, ნ. სესაძე, ნ. გრიგოლია, ინფორმაციული ტექნოლოგიების ახალი როლი ბიზნესში, საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის მასალები, საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი, 2011.

14) ა. ქიტაშვილი –კვაჭანტირაძე, თვითდასაქმება, როგორც უმუშევრობის შემცირების ალტერნატივა, ჟურნალი “ბიზნესი და კანონმდებლობა”, 2011, მაის –ივნისის ნომერი

15) ა.ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, ნ,სესაძე, საქართველოს სოფლის მეურნეობის თანამედროვე მდგომარეობის ანალიზი, პრობლემები და პერსპექტივები, თსუ, საერთაშორისო კონფერენცია “სოფლის მეურნეობის მდგრადი განვითარების პერსპექტივები” , 2011 ოქტომბერი

16) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, ნელი სესაძე, რეგიონული მარკეტინგი და მისი მმართველობითი ასპექტები, თსუ, საკონფერენციო შრომათა კრებული, გლობალიზაცია, საერთაშორისო ბიზნესის თანამედროვე პრობლემები და განვითარების ტენდენციები, 2012 აპრილი.

17) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, საინოვაციო საქმიანობის თანამედროვე გამოწვევები. სამეცნიერო ჟურნალი, კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტის მაცნე, 2012

18 ) ა. ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, ორგანული პროდუქციის ბაზრის განვითარების ტენდენციები: ანალიზი და რეკომენდაციები, თსუ, საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „ ბიოეკონომიკა და სოფლის მეურნეობის მდგრადი განვითარება, 2013 ოქტომბერი.

19 ) აიდა ქიტაშვილი-კვაჭანტირაძე, ლიდერობა და გუნდის მართვა , სახელმძღვანელო ( სალექციო კურსის საფუძველზე), 2013 თბ. გამომცელმლობა „ივერიონი“


გადადით ლინკზე და იხილეთ სტატია


 

კატეგორია: სტატიები - Articles | ნანახია: 992 | დაამატა: Aida | რეიტინგი: 5.0/3
სულ კომენტარები: 0
სახელი *:
Email *:
კოდი *:



C o n f e r e n c i e r . T k   ვ ი ს წ ა ვ ლ ო თ    მ ა რ ტ ი ვ ა დ   და   ხ ა რ ი ს ხ ი ა ნ დ !